Bella is back, bitches !

Det var ett tag sedan.



Sista natten i Bellas liv så var vi ute och vandrade på stadens gator och torg. Vi passerade Gallerian och bella frågade vad Gallerian hette ? Jag svarade då att Gallerian hetter Gallerian, det skulle jag inte ha sagt, Bella flippar totallt och börjar spotta på ingången och samtidigt så skriker hon att det var det absolut sämsta och minst orginella namn på denna jord. Plötsligt så fick hon en blick i ögonen som är närmast obeskrivlig och började gå mot baksidan, väl framme vid lastkajen så drar Bella fram en tändare och då förstår jag att Bella ska bränna ner Gallerian.
Som tur var så hade Bella slut på gas i tändaren. Hon faller ner på knä med slutna ögon och skriker så högt hon kan "ATTANS". Då Bella sitter där på knä bakom Gallerian så tycker hon att det luktar skit, hon kom på att vi var i Piteå och ställde sig upp. Jag känner mig dock tvungen att säga att det Bella tyckte luktade Piteå var faktiskt en dagsfärsk sandwich från Wayne's. Bella får tårar i ögonen, springer från platsen med gråten i halsen.


                                                         R.I.P // Dave the very brave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0