Jag fick även "guinness world record" på wii

Tycker att föregående förslag var ypperligt ;P Därför ska ni få höra hur intresant jag har det än så länge....
Hade julfirande igår, FÖRSTÅS, busnivån var inte den högsta eftersom att min,cirka 100år gamla, mormor var här och firade med oss ;)
Lite bus hans dock med, min syster(överst i bild) tyckte att det skulle vara fruktansvärt kul om jag bar henne på mina axlar. Stark, som jag tror att jag är, tog jag mig an uppdraget...
erika
(notera min lätt ansträngda min)
Efter detta hade min längd krymt till 140 centimeter över havet, och jag låg närmast utslagen på golvet... det blir att träna upp ryggmusklerna till nästa jul!

Längtar till att höra vad ni gjorde på julich ;)
Over and Out
erika

Kommentarer
Postat av: Frida

sötich ;)

2008-12-26 @ 02:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0