Jag håller med Towe

Något måste vi bidra med. Jag kan berätta för er alla att jag lite smått saknar våran fuckade tjernobylklass. Ska blir skoj att träffas igen och dra dessa gamla "Vad har du fått i julklapp i år?"-skämt. Jag spenderar mycket tid framför trummorna och misshandlar dom. Har köpt klart alla presender och väntar på att få hugga in i julkäket. För enligt mig är det nästan det bästa med julen. All god mat. Och julmust. Vi gillar julmust, visst Fredrik?

Nu vill jag att just du ska logga in på våran blogg och skriva ett fint litet inlägg om hur du har det. Sedan vill jag inte att någon trist sate (Jag nämner inga namn) t.ex som jocke (tog bara något namn ur luften) ska klaga på att detta är en klassblogg och att vi bara skriver saker som har med skolan och klassen att göra. Det är tillåtet att skriva om saker utanför skolans ämne nu när det är lov. Bara för att hålla bloggen vid liv!





Detta är vad jag gör när ni sover, äter, pissar och spelar uno.

GOD JUL!

//Jåel

Kommentarer
Postat av: Irma

Du vill inte ge mig ukulelen där? 8D

2008-12-23 @ 20:08:37
Postat av: Frida

Hehe! Fint Joel, mycket fint ;)

2008-12-26 @ 13:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0