Stockholm calling.

Att fira jul i Stockholm, det är ett big no no.
Serriöst, först så var det Kalle, sen julklappar, sen vid 9 så var det middag. Förstår ni hur helt off ordningen var ?
Självklart så var ju också David Nilsson given till rollen som tomte, drygt men ändå hyfsat nice. Sen som om inte det räckte så har jag under hela tiden som jag varit här varit tvungen att vara lekkompis med min kusins 3 åriga dotter, det kan vara tungt ibland. Men det har ändå varit trevligt så här långt, imorgon, mellandags rea !!!

                                                                    Hell yeah niggaz // Dave the brave


Kommentarer
Postat av: Joel

Go jul påre david, jag saknar dig honeyy<3<3

2008-12-25 @ 17:25:20
Postat av: towe

God jul på dig!

Styrt några 93brats ännu?

2008-12-25 @ 20:25:54
Postat av: carolina

Åh nej, klapparna före middagen?.. :/ Not good. Att du gillade yngre tjejer har vi redan förstått men varför skriva det på bloggen? grymt onödigt vetande.......................................



Miss yah!

2008-12-27 @ 01:34:29
URL: http://carolinaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0