Root Beer

Här var det dött...

Hoppas det beror på att det är helg och att alla älskade klasskamrater har bättre saker för sig. Som ni kanske förstår så har inte jag någonting bättre för mig. Är fortfarande sjuk. Men kan glatt meddela att det verkligen är på bättringsvägen och på måndag infinner jag mig på skolan igen, redo för ännu en fantastisk vecka med MP1A.

Förresten så tycker jag att vi borde styra upp något kul för klassen under skoltid framöver. För våran mediedag som vi hade tillsammans med 2orna och 3orna sög ju. Vore det inte trevligt att få en liten sovmorgon, för att sedan anlända till skolan för något skojigare än en vanlig lektion? 2orna och 3orna behöver inte vara med på våra roligheter, däremot gör det ju inget om dom råkar se oss ha roligt medans dom har tråkigt.







(Post Scriptum. Min nya signatur ^ Vedervärdiga kvalité, bilden var för stor för bloggen. Jaja, vi är ju trots allt simply the best.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0