varma koppen

i fredags fick vi unga medieelever för oss att vi behöver stylas upp, och i mp1a är vi alltid redo, vilka situationer vi än skulle befinna oss i. vilket betöd att både tuperingskam, hårspray och plattång fanns tillgängligt. att matten hade börjat hade ingen betydelse alls, det är ju viktigare att vi har ett snyggt yttre än att vi surrar bort lektionen.









jag må vara lite väl efter med detta inlägg, det hände ju trots allt i fredags. men bättre sent än aldrig.

och nu till någonting helt annat. tänkte bara påminna er alla om att jag beger mig långt bort från mediehusets skojfulla väggar imorgon. så ni får ha det så ljuvligt älskvärt, jobba it så mkt, jag vill ju inte ligga efter i allt när jag kommer hem.. fast i och för sig, det ä nog inte så stor risk. blir bara borta från skolan i 4-5 dagar. iallafall så kommer jag sakna er alla, ha det bäst :D

//celia som är för lat för att skriva med stor bokstav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0