yoo kids !

Dålig uppdatering på senaste tiden, iaf från min sida. Det skall det snarast bli ändring på. För att kompensera upp min lata, ouppdateriga sida så laddar jag upp några få stackare till bilder, som visar vad våra lektioner går ut på.



Bild 1. Jag och jossan. Så här ser vi ut en helt normal dramalektion.


Bild 2. Medieproduktion, ljud. Dunkar "Cotton eye Joe", om inte det syns på bilden.


Bild 3. Medieproduktion. Radiosnackarna, AMANDA :D, Celiaaah :S och Tove ;) !

// Celia, som denna dag äntligen fyller 16 bast!

Post Scriptum,
glömde nästan det misstolkningsbara samtalet som skedde i matsalen idag.

Sandra: Jag minns när jag red Simon... En hel termin!
Jag: Ååh, jag minns när jag red Charlie en hel termin!
Jonas(utomstående teknikare): Säg aldrig, aldrig sånt där högt...

Kommentarer
Postat av: towe

HAHA :P Du och Sandra.

Vi har ju även klassikern: Jag är genomvåt i fittan

eller hur det nu var.



Vi ser ju förövrigt nästan proffesionella ut

på den sista bilden.. eller?

2008-12-12 @ 00:36:40
Postat av: erika

Grattiiiis Celia :)

2008-12-12 @ 13:41:17
URL: http://erikabloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0