Bella på äventyr.

Vi går media, vi har en blogg, den måste inehålla bilder.
Jag hade tänkt posta lite bilder på min kära vän Bella som olyckligtvis gick bort för ett tag sen. Men jag ska ju inte utelämna att det var jag som drog en raan-kick alá daven så att Bella bröt 4 revben och hamnade i kanalen.
Det enda jag kan säga om det är "gangsta-rap made me do it".



Här besöker Bella våran skola, hon tyckte den luktade avföring, sen kom hon på att hon var i Piteå.
Det kommer mer bilder på min kära vän Bella snart.  

                                                                                                           R.I.P // daven

Kommentarer
Postat av: Ceperaliz/Celia

Åååh... R.I.P Bella :'( Känns ju bra att veta att vi har en mördare i klassen...

2008-11-19 @ 22:52:30
URL: http://celiaoh.blogg.se/
Postat av: Joel

Vad du än planerar att göra härnäst så vill jag vara med. Jag vill kunna en raan-kick. Lär mig david, lär mig.

2008-11-19 @ 23:39:38
Postat av: Frida

Aw! Din våldsamma jävel!!!!

2008-11-20 @ 00:08:32
URL: http://ffridaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0