Bella på dagis.



Då vi var ute och vandrade i den mörka natten så såg Bella en skylt, och på den skylten stod det "dagis".
Eftersom att Bella har en ganska mörk historia då det kommer till avkomma så föll hon i tårar. Läget ligger till som sådant, att Bella faktiskt varit med om 2 hemskt förfärliga missfall. Hon hade oturen att 2 gånger i rad bli omhändertagen av den ryska barnmorskan Olga. Olga var ny i Sverige och den enda utbildningen Olga hade var den hon hade fått genom att mjölka getter uppe i Uralbergen.
Så ni kan ju förstå att Bella blev ledsen och ville gå in på dagiset. Väl inne på gården så tyckte hon att det luktade bajs, men sen kom hon på att hon var i Piteå. Jag kände mig dock tvungen att berätta för Bella att hon stod i en dagsfärsk blöjja men det skulle jag inte gjort, Bella spydde. Mest nog för att hon stod i bajs men kanske också för att hon svalt massa blod efter att jag sparkat ner henne för trappen. 

                                               R.I.P // Dave the really brave

Kommentarer
Postat av: Joel

Pure awesomeness!

2008-11-25 @ 18:49:31
Postat av: daven

That's what it do !

2008-11-25 @ 18:58:14
Postat av: sandrala

HAHAHHAHA

2008-11-26 @ 09:44:35
URL: http://svampbobbis.blogg.se/
Postat av: linnea

o så roligt.

2008-11-26 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0