istället för att skriva referat...

Hoho, måste säga att jag ändå är nöjd över våran blogg. Vi har ju trotsallt några läsare! (Om det nu inte är vi i klassen som besöker bloggen från alla skolans datorer vill säga). Nåväl, det var inte det jag ville komma fram till. Jag undrar vad ni i klassen tycker om att fortsätta våra påbörjade ticsvanor på svenskalektionerna imorgon?

Förövrigt så har det varit en hyffsat chill skoldag, och som den lyckosten till elev som jag är så hade jag drama denna dag. Som vanligt hade vi en såkallad runda. Idag handlade den om konstiga ställen vi har kissat på. Tänkte vara snäll och meddela övriga klasskamrater att ni går tillsammans med folk som har kissat på p-däck, bland hyreshus, ut mot vägen vid coop, mot john fogerty scenen på havsbadet, i blomrabatter och massa andra underbara ställen. Är det inte skönt när man känner sig så pass befriad så att man bara kan gå och uträtta sina behov överallt?! OHJA!

/Celia med röda långkalsonger och en artikel i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0