makaroni

Gårdagens makaronsession höll i sig hela vägen hem,
jag fann nämligen makaroner i såväl underkläder som hår.
Jag har absolut ingen aning om hur de hamnade där,
men en sak är säker. Makaroner bör finnas med oss på åtminstone
några stycken fler slappa lektioner.

För övrigt tilldelar jag veckans smartskaft till Celia, som på
en fråga på datakunskapens källsökningstävling om hur många arbetslösa det fanns i Sverige
svarade något i stil med 4067 000 miljoner.  På en följande fråga som
löd: Hur många högskolepoäng behöver man för att ta sig in på upplevelseproducentutbildning,
svarade hon 7,5.
Här har vi en tjej som man definitivt vet att man kan lita på när
det gäller faktasökning....
Underbart!


Och nu, över till något helt annat (för att citera Monty Python).
Kan inte alla som tror att möjlighet finns samtala med sina föräldrar om
placering på klassfesten?
Det börjar ju onekligen bli dags att bestämma location nu.

With luuuuv /Towe


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så det blev inget på din stuga?

2008-11-26 @ 18:33:36
Postat av: Ceperaliz

jamen... jag skyller på att någon jäkel har varit inne och ändrat på wikipedia :@ den personen som gjort det har minsann bränt sina skepp, jag ska kasta över hundhuvudet till den barma stackarn...

2008-11-26 @ 21:35:34
URL: http://celiaoh.blogg.se/
Postat av: towe

Min mor och far har tydligen vaknat

på fel sida hela veckan.

Rättare sagt synade de min vita lögn

"tjejkväll".

Vad spelar det för roll om vi är 30 eller 5

frågade jag.

Tydligen en ganska stor.

2008-11-26 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0