Rekord!

Sitter här på matten och spelar Winterbells. Och jag tog ett stort rekord! 108530 poäng! Jag är mycket stolt över mig själv. Frida kom nyss hitrullandes på sin stol och gör nu några galna moves till Joakim och tre knattar- Ankliv. Hon har varit mycket konstig de senaste dagarna, och jag frukar att hon går på något olagligt.
Idag har det varit palt på skolan. Det var mycket frustrerande eftersom det inte fanns några gafflar eller sittplatser för den delen. Så när vi väl hittat ett bord fick vi äta med knivar.

med många paltkyssar / sophie
¨

Jag vill bara tillägga att Winderbells är Sophies favorit spel, hon är helt besatt! Hon spelar verkligen everyday, jag skojar inte! Min dag har varit cp dålig, men som tur var så har jag ju Sophie och Carro som förgyller min dag även när det känns dåligt. Ajja, där har ni några rader. Ska hjälpa Sandra med VÅRAT grupparbete nu, hehe.

Kvack Kvack! /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0