sjumilaskogen

godmorgon, denna trevliga lördagsafton, vad jag gör uppe redan vid den här tiden vet jag inte? men så brukar jag och jonas vakna vid ganska humana tider på helgerna ibland.

det jag egentligen vill komma fram till är att mitt internet är cp, det lade av i förrgår precis (äckligt nog :@) i det ögonblick som jag skulle börja koda och publicera den nya layouten (har gjort headern osv). fick lust att (likt celia, som hade samma problem i det ögonblicket) kötta datorn, kasta ut den genom fönstret, trampa på den med spikskor, sparka den i huvudet, dränka den i stilla havet, fiska upp den med en lyftkran, slänga ut den från världens högsta skyskrapa, spotta på den, slakta den, stampa på den, knivhugga den och hata den ända tills den grät.

dessvärre vet jag bättre än så och insåg att det inte skulle lösa sig med våld eftersom min dator är ointelligent.
jag får helt enkelt vänta på att telia fixar sitt förbannade nät så att även offer som jag kan surfa med flikar på internet exploderar, precis som alla andra normala kids i denna värld redan gör.

/sandrabanana k

Kommentarer
Postat av: towe

Den känslan har vi alla haft alltför många

gånger...

Hoppas det funkar bättre nästa gång du sätter

igång :) Vi går ju trots allt media,

och vi borde se bättre ut än så här :P

2008-11-22 @ 14:01:18
Postat av: Joel

Använd Google Chrome som webbläsare! Snabbare, snyggare, bättre. Sviker aldrig! Hoppas det löser sig. :D

2008-11-22 @ 14:10:02
Postat av: Anonym teknikare

Låter som att du skulle tycka om klanen med stort K. Sandra du vet vilken. Kontakta för anmälan. //MVH You-know-who

2008-11-22 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0