stor miss

Jag har tydligen missat något som känns helt ofattbart trevligt.
Fika på fredagar?

Jag är definitivt på!
Härmed har Carina stigit betydligt i status för mig,
hon var bra innan (första gången i mitt liv jag inte sparar på fjäsket, det kommer inte bli en vana),
nu är hon ännu bättre!
--

Förresten, vem tar på sig ansvaret att släpa med en drös bobbycars någon dag snart?
Jag har som sagt bara en bobbycar minus bycar. (dvs bob för er som inte förstod)

När jag tänker efter är jag inte ens säker på att jag har en bob..
Så med andra ord, jag är inte till så mycket hjälp här. Om vi inte ändar tävlingen till stjärtlappsrace
istället, en sådan vet jag att jag har.

Peace Out V /Towe


Kommentarer
Postat av: Sandra B

Alltså, jag känner ju att jag måste flika in med en liten detalj här. Jag försökte verkligen av hela mitt hjärta att fixa fyra fredagar i rad, men det gick hon inte med på. Däremot en fredag.. Men om vi ber extra snällt, kanske, kanske.

2008-11-18 @ 19:51:50
URL: http://sandranu.blogg.se/
Postat av: Frida F

Nämen! Vilken uppgradering, det där ändrade ju min syn på Carina helt och hållet. Fika på fredag liksom, vilken grej!

2008-11-18 @ 20:01:14
URL: http://ffridaf.blogg.se/
Postat av: Ceperaliz/Celia

jag tror till min stora lycka att sandra k i våran klass är stolt ägare till 2-3 bobbycars. jag själv är stolt ägare till en helt vanlig bobb, och flirtar vi in oss hos några pojkar som har tillgång till en verkstad så sätter dom säkert mer än gärna på hjul på den. jag kan knappt berga mig! :')

2008-11-18 @ 22:41:36
URL: http://celiaoh.blogg.se/
Postat av: tove

Attans! Jag som verklien kände taggen för lite

julavkoppling med fika i en lång tid framöver.

Fast vi kan ju bara låtsas som om vi tog fel på datumet och ta med oss fika varje fredag ;)

Vad säger ni?

2008-11-19 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0