Gemensam klassblogg.

Antar att jag inte ska börja med att klaga på de få bilder som syns i bloggen, eftersom jag inte lagt upp några själv. Men seriöst, det här är en mediehor blogg! Lite ego pic åtminstonde? Vi får bli bättre på detta, vi har ju så många duktiga fotografer i klassen och snygga ansikten som trånar efter både uppmärksamheten och publiciteten (....). Eftersom detta är våran gemensamma klassblogg skulle jag föredra om vi bara skrev inlägg som rör klassen och skolan. Privata inlägg om vad man gjort en söndagsmorron är inte så intressant, sånt kan man skriva i sin privata blogg istället.

Lilla Al Fadji - Arbetsförmedlingskärringen Birgitta

Ah, Ahbuuah! Ah, shit eyah, shulululu. Ällå? Vad fan e det här? Ällåh? Släpp mig fri, ällåh. Hjälp.. Abuu, äh rädda mig! Uähh, vafan! Hallå.. Hej jävla arbetsförmedlingskärringen Birgitta, näee jag kan inte komma imorgon klockan 10.30 på morgonen, jag är i skuugen, I fällan. VAAH, asså lyssna här! Ta min jävla bidrag jag skiter i. Lyssna orndentligt nu din jävla kärring, FUCK YOU! puss å kram!

Carolina

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Håller med, inge privata inlägg, bara sånt som rör klassen ;)

2008-11-24 @ 18:43:04
URL: http://mediehororna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va det inte du som skrev att vi skulle skriva mer intressanta saker? Vad är inte ditt inlägg då.

Den är inte så intressant.

Först klagar du och sen gör lika världe lös inlägg.

2008-11-24 @ 18:43:10
Postat av: Fredrik

nä det skrev hon inte...

2008-11-24 @ 18:45:35
Postat av: Carolina

Abuu, någon som tar åt sig? Jag skrev "Privata inlägg om vad man gjort en söndagsmorron är inte så intressant, sånt kan man skriva i sin privata blogg istället." Eftersom detta är en klassblogg tycker jag inte att det är speciellt passande. Eftersom vi nästan aldrig är samlade hela klassen samtidigt så tyckte jag att det var en bra ide att skriva det i bloggen, då alla som har med den att göra läser.

2008-11-24 @ 19:00:19
URL: http://carolinaberggren.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag håller fullkomligt med om vad du Carro säger. Detta är en klassblogg, vilket betyder att man skriver om det som rör klassen och inte bara vad en enstaka person gjort under helgen eller något liknande. Sånt passar somsagt bättre in i en privat blogg.

Så nu tycker jag att vi håller oss till det i fortsättningen, eller vad säger ni?

2008-11-24 @ 19:28:53
URL: http://ffridaf.blogg.se/
Postat av: Linnea

2008-11-24 @ 20:10:51
URL: http://bornaunicorn.blogs.se
Postat av: Linnea

U go girl, som det ser ut i nuläge så tycker jag att bloggen är enbart pinsam.

2008-11-24 @ 20:12:12
Postat av: Anonym

det var inte så jag mena som du tänkte på.

Jag mena att själv inhållet på inlägget inte var så särskillt intressant och du carro eller vad du nu heter.

Jag tar inte åt mig.

2008-11-24 @ 21:44:55
Postat av: Carolina

Jag tror mycket väl du vet vad jag heter eftersom du skrev "Va det inte du som skrev att vi skulle skriva mer intressanta saker" (Märk väl "vi"), vilket tyder på att du går i min klass, och om inte, varför skulle du bry dig? Det lär ju visa sig vem du är, eftersom att ingen är anonym, inte ens på internet. Tragiskt att någon ska behöva smussla med sin identitet bara för att han/hon inte vågar stå för sina åsikter! :)Innehållet i texten handlade om klassen, och det är det som är det väsentliga. Så fruktansvärt tragsiskt att ta detta här, hör av dig om du vill någon mer! [email protected]

2008-11-24 @ 22:03:11
URL: http://carolinaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt för allt skrivande jag ville bara se vad som hände om man skrev lite emot.

Det var bara ett test.

Så du vet.

Vet att det är omoget, men ibland vill man vara omogen.

Jag håller med det du skrev och tycker INTE det var nått fel med det.

2008-11-24 @ 22:23:08
Postat av: Anonym

Inlägget*

2008-11-24 @ 22:40:06
Postat av: Joel

Fight, Fight, Fight, Fight!!!!

2008-11-24 @ 23:47:48
Postat av: Anonym

ffffffffffffffffffff!

2008-11-25 @ 09:23:04
URL: http://ffridaf.blogg.se/
Postat av: Mogen man från äldre årskull

haha det är det här som gör eran blogg intressant hahahahaha! lite fight skadar aldrig!:) vem vinner? VETBOY eller CARROGIRL_BLONDIE? det här är ju entertainment på hög nivå ettor! <3

2008-11-27 @ 00:00:25
Postat av: Frida

Heh! Det kan bli intressant att följa utvecklingen av det här.. om man säger så :)

2008-11-27 @ 00:18:45
URL: http://ffridaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0