Bella vill ha penis.



Då vi var ute och vandrade på stadens gator och torg så verkade Bella ganska nere så jag frågade vad som var fel och då fick jag reda på att Bella inte haft sex på 3 år. Hon hade tappat suget efter att hon förlorat sin barn till barnmorskan Olgas klumpiga händer. Men nu, 3 år senare så var ute efter lite penis igen men ingen ville tydligen ens ta i henne. Då hon var på krogen och raggade så var det enda svaret hon fick på sina inviter var "du är en jävla docka, tror du inte jag kan bättre", och det tog riktigt hårt på Bellas självförtroende. Jag fick en idé och drog med Bella till Lustgården och sa att hon säkert kunde hitta en partner där inne, hon sken upp som en sol och började dansa någon form av segerdans från gamla Mayariket. Med det sagt och dansat så bröt jag loss en gatsten och krossade rutan på dörren, vi klev in och där möttes vi av en härlig syn. Penisar och kukar i alla storlekar, rosa, gröna, lila, Bella blev alldeles till sig och började plocka ner alla snoppar hon såg i en påse. Väl påväg hem så så var Bella i sjunde himlen och var inte så uppmärksam på vars hon satte fötterna, det borde hon gjort för hon trampade lite snett och föll och slog upp ett stort sår i pannan. Då hon låg där tyckte hon att det luktade avföring, men då kom hon på att vi var i Piteå och det tycker jag räcker som förklaring.

                                                                          R.I.P // herr Nilsson

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Stackars bella.. RIP

2008-11-26 @ 22:07:48
Postat av: Anonym

haha den här var bra:)

2008-11-26 @ 22:59:25
Postat av: towe

Var kommer Bella ifrån egentligen?



2008-11-27 @ 15:59:10
Postat av: Anonym

kontinenten Skölds antar jag :P

2008-11-27 @ 21:53:19
Postat av: Anonym

hon dök upp i mitt liv en sen kväll i September, sen dess var hon en del av mitt crew tills vi dödade henne samma kväll vi lärde känna henne.

2008-11-27 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0