Vad är detta?

Jag kommer som vanligt inspringades i klassrummet senare än de andra, och svarar snabbt och finurligt på en fråga som Tove ställer. Sedan brister hon ut i skratt och och säger "HAHAHAHA,Det ska jag fan skriva i våran blogg!" (var tvungen att ta med det galna skrattet). Vilken jävla blogg? Hur kan jag ha missat det här?  Är jag så utsött från klassen eller bryr dom sig inte om att berätta en sådan viktig händelse för mig för att dom är rädda att jag ska förstöra den? Ja..det kan man ju fundera länge på. Nu är det i alla fall försent , för nu har jag upptäckt den och har redan börjat skriva, och jag kommer aldrig sluta!!hihi. Jag har dock aldrig haft en egen blogg, och jag har varit rejält emot bloggar, men nu när mina klasskompisar sjunkit så lågt så måste väl jag också göra det.

Jag ser Celias blöta blickar från andra sidan rummet. Jag är övertygad om att hon vill ha mig.

xoxo!!!! / sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0