wehoo !

Gårdagen var ju grymt kul! :D

Tyvärr höll ju inte denna rolighet i sig hela kvällen för min del, men det var förbannat roligt så länge det varade!
Idag mår man som man förtjänar, allt jag kan säga är; är huvudet dumt får kroppen lida. Men iaf, tack till den bästa klassen för en lyckad och trevlig kväll, och tack till er tålmodiga själar som spenderade kvällens slut med att hjälpa en flicka i nöd..

Men nu till något helt annat, det råkar vara så att jag vill ha allas msn! Så om ni kunde vara vänliga att dela med er av era msnadresser så vore det mer än guld! ;) Känns ju lite sorgligt att gå i en underbar klass men inte ha tillgång till att tala med alla människor efter skoltid.

Ha det bra alla och ta det jääävligt lugnt. Det ska nämligen jag göra.
/Celia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din spya fick upp mig kl 7 på morgonen då jag sovit 1 timme, du ska få igen !

2008-11-30 @ 22:08:25
Postat av: sandrala

min msn har du redan, raring ;)

2008-12-01 @ 11:48:16
URL: http://svampbobbis.blogg.se/
Postat av: Sophie

klart du ska få min msn älsklingscelia..annars kan vi ju inte cama ;);) [email protected]

2008-12-01 @ 11:52:47
Postat av: tove

klart jag bidrar med min så vi kan

planera hyss ;) [email protected]

2008-12-01 @ 23:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0