mp1a vi är bra, mp1a vinner idag!

Här har ni det vi alla har väntat på, nämligen lite bilder från våran lyckade(heheh...) innebandyturnering. Trots vårat plötsliga men kanske inte allt för oväntade missflyt (på idrotten är vi faktiskt duktiga) så var det iallafall jävligt roligt.  Märker man att det inte är så stor chans att vinna matchen så är det helt klart slakt man ska gå in för. Vilket dom flesta gick in för på fullt allvar, tyvärr kanske inte jag själv då jag är äckligt rädd för kollisioner, ni vet ju bara hur det gick för titanic...










"Åh towe li-lu, hon gör så många mål
Åh mimmi björklund, ja hon är vår idol
Åh sophie johansson, hon har så vackert hååår..."
///ceperaliz

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Så underbart! Jag skrattar så att tårarna flyger, detta skall göras om!

2009-04-01 @ 18:28:33
Postat av: erika

Älskar att man ser hela händelseförloppet när mimmi tacklas ;D Loooove it!

2009-04-02 @ 11:34:22
URL: http://erikabloggar.devote.se
Postat av: Frida

Jag finner inga ord som kan beskriva hur jag känner just nu. Det var en fin upplevelse, det är allt jag kan säga.

2009-04-02 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0