smurfar gör inte så :)

Tänkte passa på att skriva ett inlägg i inaktivitetens tecken! Oh nej, det är inte en bloggpaus vi har här. Vi har nämligen massa projekt på G, dvs massor med saker som ska publiceras i bloggen. Men då våra små projekt inte är klara riktigt ännu så blir tyvärr våran älskade blogg lidande. Ni har blandannat en korv&tomat-porrfilm att se fram emot någon gång framöver. 

Förövrigt är det mediekunskap för hela slanten som gäller nu. Vilket innebär att vi har dragit ner duken för att se när emil aka peakon (stavning?) spelar ett delfinspel. Själv sitter jag och lyssnar på smurfarna.


//Celia the brave!

Kommentarer
Postat av: DAVE the BRAVE <--

Bra inlägg (Y)men Celia du vet väll att det är jag som är den äkta "the brave" ... FY ! ;)

2009-02-26 @ 16:36:10
Postat av: celle CELLANTJEJ cleia CELIA*

nu när du skriver så sällan tänkte jag att jag kunde tatta "the brave" från dig.. och nej, det är inte ett desperat försök att bli daven#2........

2009-02-26 @ 17:22:46
Postat av: Daven

Då får jag väll bättra mig på att lägga in några textrader då !

2009-02-26 @ 18:31:29
Postat av: CELLANTJEJ

japp, tycker jag verkligen du ska!

2009-02-27 @ 17:12:48
URL: http://celiaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0