APU

Woah, APU hela vecka 5. Kan tyckas som en kort tid om man jämför med t ex omvårdnads som har APU 24/7. Måste man skriva APU med stora bokstäver, eller är det bara något jag har fått för mig? Iallafall så spenderar jag min såkallade prao på min moders jobb, eller med andra namn; CMIT. Har just genomlidit ett möte på ca en och en halv timme och jag var tvungen att kämpa för allt jag var värd för att hålla mig vaken. Är trots allt van att ha sovmorgon till halv elva på måndagar. Men inte idag nej, 08.00 befann jag mig på plats.

Dagens schema ser ungefär ut så här

1. Kolla runt på den här fräsiga datorn
2. Lunch
3. Se på när några lärare får diplom

Nu tror ni säkert att min dag kommer vara väldigt slapp. Men där har ni fel. Med tanke på vad vi i mp1a är vana att göra på dagarna så är mitt schema stentufft i jämförelse. Nästan så jag måste ta mig samman för att inte gå in i väggen under denna jobbiga dag.

/Celia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0