hihi

sitter inne i ena macsalen och har äntligen blivit klar med tidningsframsidan. helsefyr så snygg den blev, jag och amanda pownar på tidningsframsidor! helt allvarligt. nåväl, det var inte skryta jag tänkte göra, även om det också är väldigt roligt. vad jag tänkte komma fram till är att jag älskar hur slöa alla här inne är. någon villrådig själ står och bankar, sparkar och rycker i dörren i ett försök att ta sig in. som ni redan vet är det alltså automatiskt lås på dörren. och absolut ingen har de minsta planer på att gå och öppna dörren till personen som vill in. i ca 3-4 minuter har den nu stått och dunkat konstant i dörren, men fortfarande har ingen öppnat. är inte det älskvärt så säg?! <3

//////// célìâ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0