Medieproduktion

Medans dom lyckligt lottade i grupp A har slutat så är vi i grupp B kvar och slavar i InDesign. En förbannad tidningsartikel håller vi på att fixa, och segt går det. Jobbar vi på riktigt bra får vi sluta kvart i fyra, men OJ då går ju våran buss! Och den vill vi ju inte missa. Så jag lyckades mirakulöst flirta in mig hos Stina, så vi får sluta 17 i fyra, så att vi hinner till bussen. Kul att veta att det gick en buss hem för 4 minuter sedan, som jag kunde ha tagit eftersom jag är klar med min tidninsartikel, men ack nej jag måste vänta till 17 i fyra.

För att fördriva tiden ska jag nu gå och störa någon som har mycket kvar av sin tidningsartikel... Eller fortsätta kolla på när Emelie och Jonatan bråkar.

Jonatan: jag stavas utan T!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0