kära hjärtanes!

Nä nu jävlar. Nu tycker jag att vi får tummen ur röven, och tar tag i bloggandet. Dessutom tycker jag att det är dags för en ny design, jag menar vi har ju ändå lektioner i photoshop så något borde vi ju kunna fixa.

Nu har jag förövrigt några önskemål och funderingar:
1. Klassfest?! Bara jag som känner att det var pinsamt länge sen vi hade en fest bara klassen? (har vi nånsin ens haft en sån fest är frågan =O )
2.
Göra en cup mot treorna nu innan dom går ut. Det förtjänar dom, osynliga som dom är.
3. När tusan är alla nationella som vi inte har gjort än?
4. KLASSRESA? Hur när var?!?!?? INTE bulgarien!
5. Vill nån köpa kakor?

//cepe


Kommentarer
Postat av: Daven

JAG VILL KÖPA KAKOR !

2009-05-06 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0