whats new

Eh, ja.. Vi skulle som sagt ta tag i uppdateringen. Det har ju gått jättebra, verkligen platina. Som tur är kommer jag med ett litet bidrag här. Tyvärr är det inget socialbidrag eller barnbidrag eller studiebidrag. Så synd där alla som förväntade sig pengar. Ni kan ju höra av er till A-kassan eller något. Mitt bidrag består av att jag tar en paus i photoshop och delar med mig av några fagra ord.

I lördags hade vi i mp1a klassfest. (ovanligt...) Ekologen i långnäs var hyrd och förväntningarna var stora. Jag anlände till stället någon gång efter 20.00, kan lika gärna ha varit 22.37 som 20.18. Iallafall, när jag kommer fram möts jag av allt annat än mediahoror. Jag möts av oinbjudna snyltare, som sitter och hänger tandköttet där utanför logen. I och för sig kanske jag inte ska säga så mycket, då jag själv hade med mig sju små flarn som inte tillhör mp1a. Hur klassfesten artade sig antar jag att ni redan vet, men för dom flesta var det väl en lyckad kväll. Morgonen därpå kunde man läsa följande på PT:s hemsida:

Bråk på fest
LÅNGNÄS 
Polis ryckte natten mellan lördag och söndag ut till en fest i Långnäs, Piteå där det uppstått ett bråk. En person omhändertogs för fylleri.

Jaja, DET VAR DET ! ; ) Väntar med spänning på nästa klassfest.

/Ceperaliz

ps. lite bilder från festen, tattade av frida fors på facebook !







  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0